آ

  • آزمون بررسی مقایسه ای وضعیت موجود و مطلوب آزمونهای دانشگاه باز و از دور از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 137-159]
  • آموزش الکترونیکی پذیرش آموزش الکترونیکی در آموزش عالی: کاربرد نظریه جریان، مدل پذیرش فناوری و کیفیت خدمات الکترونیکی [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 111-136]
  • آموزش الکترونیکی تأثیر الگوهای طراحی آموزشی گانیه و پنج مرحله ای بایبی در آموزش مبتنی بر شبکه بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 99-116]
  • آموزش‌عالی معرفی الگوی برآورد منابع مالی مورد نیاز برای اهداف کلان بخش علوم، تحقیقات و فناوری از محل منابع عمومی [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 1-19]
  • آموزش عالی عوامل برون سازمانی مؤثر در تجاری‌سازی نتایج پژوهشی [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 45-68]
  • آموزش عالی پذیرش آموزش الکترونیکی در آموزش عالی: کاربرد نظریه جریان، مدل پذیرش فناوری و کیفیت خدمات الکترونیکی [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 111-136]
  • آموزش عالی وضعیت موجود و چشم انداز مطلوب کاربرد فناوری اطلاعات در آموزش عالی [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 23-48]
  • آموزش عالی دیدگاه استادان دانشگاه در خصوص کاربرد تفکر انتقادی در فرایند تدریس [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 103-119]
  • آموزش عالی توانمندیها و مهارتهای مؤثر و مورد نیاز برای تدریس در دانشگاه [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 121-147]
  • آموزش عالی بررسی رویکردهای یادگیری و چگونگی گرایش به آنها در دانشجویان: کاربردی از پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 27-50]
  • آموزش مداوم نظر اعضای هیئت علمی در باره نیازهای توسعه حرفه ای آنان و شیوه های برآوردن نیازها [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 69-89]
  • آینده پژوهی چارچوبی مفهومی برای برنامه ریزی مبتنی بر آینده اندیشی در دانشگاه [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 1-21]
  • آینده نگاری راهبردی چارچوبی مفهومی برای برنامه ریزی مبتنی بر آینده اندیشی در دانشگاه [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 1-21]

ا

  • ارزشیابی ارزیابی مؤلفه ها و ساختار عاملی خودکارآمدی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 91-114]
  • ارزشیابی تحصیلی تلفیق مدیریت مشارکتی و سیستم های فازی برای ارزیابی عملکرد آموزشی دانشجویان [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 23-40]
  • ارزیابی عملکرد تلفیق مدیریت مشارکتی و سیستم های فازی برای ارزیابی عملکرد آموزشی دانشجویان [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 23-40]
  • استادان دانشگاه دیدگاه استادان دانشگاه در خصوص کاربرد تفکر انتقادی در فرایند تدریس [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 103-119]
  • استانهای توسعه نیافته بررسی تأثیر سرمایه انسانی بر رشد اقتصادی در استانهای ایران [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 21-44]
  • استانهای توسعه یافته بررسی تأثیر سرمایه انسانی بر رشد اقتصادی در استانهای ایران [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 21-44]
  • استانهای کمتر توسعه یافته بررسی تأثیر سرمایه انسانی بر رشد اقتصادی در استانهای ایران [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 21-44]
  • استراتژیهای خودرهبری تحلیل استراتژیهای خودرهبری و ارتباط آن با کارآفرینی اعضای هیئت علمی دانشگاه کاشان [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 161-177]
  • اعضای هیئت علمی مؤلفه های پیاده سازی نظام مدیریت جامع کیفیت در دانشکده های کشاورزی دانشگاههای شمال غرب کشور [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 75-97]
  • اعضای هیئت علمی تحلیل استراتژیهای خودرهبری و ارتباط آن با کارآفرینی اعضای هیئت علمی دانشگاه کاشان [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 161-177]
  • اقدامات درستکاری بررسی ادراک دانشجویان کارشناسی ارشد از سیاستها و اقدامات درستکاری تحصیلی دانشگاه و میزان تخلفات تحصیلی [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 149-168]
  • الگوهای آموزشی تأثیر الگوهای طراحی آموزشی گانیه و پنج مرحله ای بایبی در آموزش مبتنی بر شبکه بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 99-116]
  • الگوهای تأمین مالی آموزش عالی انتخاب سازکار و روش مناسب برای تخصیص منابع عمومی به آموزش عالی [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 49-68]
  • انطباق اجتماعی- دانشگاهی تأثیر عوامل آموزشی، اجتماعی و فرهنگی بر تمایل به مهاجرت از کشور در دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 81-102]
  • انعطاف پذیری بررسی مهارتهای اساسی دانشجویان در عصر جهانی شدن [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 51-74]
  • انگیزش پیشرفت تحصیلی تأثیر الگوهای طراحی آموزشی گانیه و پنج مرحله ای بایبی در آموزش مبتنی بر شبکه بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 99-116]

ب

  • بازدهی آموزش عالی ارزیابی بازدهی مورد انتظار دانشجویان از تحصیلات دانشگاهی [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 141-160]
  • بالندگی اعضای هیئت علمی تدوین الگویی برای بالندگی اعضای هیئت علمی با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 1-25]
  • باور خودکارآمدی عمومی نقش آموزش کارآفرینی در نگرش کارآفرینانه و باور خودکارآمدی عمومی دانشجویان [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 63-80]
  • برنامه درسی توانمندیها و مهارتهای مؤثر و مورد نیاز برای تدریس در دانشگاه [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 121-147]
  • بیگانگی فرهنگی- اجتماعی تأثیر عوامل آموزشی، اجتماعی و فرهنگی بر تمایل به مهاجرت از کشور در دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 81-102]

پ

  • پذیرش فناوری پذیرش آموزش الکترونیکی در آموزش عالی: کاربرد نظریه جریان، مدل پذیرش فناوری و کیفیت خدمات الکترونیکی [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 111-136]
  • پژوهش ارزیابی مؤلفه ها و ساختار عاملی خودکارآمدی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 91-114]
  • پژوهش آمیخته بررسی رویکردهای یادگیری و چگونگی گرایش به آنها در دانشجویان: کاربردی از پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 27-50]
  • پیاده سازی مؤلفه های پیاده سازی نظام مدیریت جامع کیفیت در دانشکده های کشاورزی دانشگاههای شمال غرب کشور [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 75-97]
  • پیشرانها چارچوبی مفهومی برای برنامه ریزی مبتنی بر آینده اندیشی در دانشگاه [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 1-21]

ت

  • تأمین منابع مالی معرفی الگوی برآورد منابع مالی مورد نیاز برای اهداف کلان بخش علوم، تحقیقات و فناوری از محل منابع عمومی [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 1-19]
  • تجاری‏سازی عوامل برون سازمانی مؤثر در تجاری‌سازی نتایج پژوهشی [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 45-68]
  • تخلفات تحصیلی بررسی ادراک دانشجویان کارشناسی ارشد از سیاستها و اقدامات درستکاری تحصیلی دانشگاه و میزان تخلفات تحصیلی [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 149-168]
  • تدریس دیدگاه استادان دانشگاه در خصوص کاربرد تفکر انتقادی در فرایند تدریس [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 103-119]
  • تدریس توانمندیها و مهارتهای مؤثر و مورد نیاز برای تدریس در دانشگاه [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 121-147]
  • تفکر انتقادی دیدگاه استادان دانشگاه در خصوص کاربرد تفکر انتقادی در فرایند تدریس [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 103-119]
  • تمایل به مهاجرت تأثیر عوامل آموزشی، اجتماعی و فرهنگی بر تمایل به مهاجرت از کشور در دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 81-102]
  • توسعه حرفه ای هیئت علمی نظر اعضای هیئت علمی در باره نیازهای توسعه حرفه ای آنان و شیوه های برآوردن نیازها [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 69-89]

ج

  • جهانی شدن بررسی مهارتهای اساسی دانشجویان در عصر جهانی شدن [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 51-74]

چ

  • چالشها وضعیت موجود و چشم انداز مطلوب کاربرد فناوری اطلاعات در آموزش عالی [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 23-48]

ح

  • حل مسئله بررسی مهارتهای اساسی دانشجویان در عصر جهانی شدن [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 51-74]

خ

  • خدمات دانشجویی مطالعه رضایتمندی دانشجویان از ارائه خدمات دانشجویی در دانشگاه پیام نور [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 117-139]
  • خودکارآمدی ارزیابی مؤلفه ها و ساختار عاملی خودکارآمدی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 91-114]

د

  • دانشجو تحلیل رفتار تقلب در بین دانشجویان: کاربرد مقیاس بندی چند بُعدی [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 141-160]
  • دانشجویان باورهای معرفتی دانشجویان و تأثیر متغیرهای زمینه ای بر آن [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 1-22]
  • دانشجویان پیش بینی رشد شغلی بر اساس سبکهای هویت در دانشجویان مراکز آموزش عالی شهر بجنورد [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 161-175]
  • دانشجویان نقش آموزش کارآفرینی در نگرش کارآفرینانه و باور خودکارآمدی عمومی دانشجویان [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 63-80]
  • دانشجویان دانشگاه اصفهان شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر سرقت علمی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 91-110]
  • دانشکده کشاورزی مدلسازی معادلات ساختاری ایجاد دانشکده کشاورزی یادگیرنده [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 115-139]
  • دانشکده کشاورزی مؤلفه های پیاده سازی نظام مدیریت جامع کیفیت در دانشکده های کشاورزی دانشگاههای شمال غرب کشور [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 75-97]
  • دانشگاه نقش آموزش کارآفرینی در نگرش کارآفرینانه و باور خودکارآمدی عمومی دانشجویان [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 63-80]
  • دانشگاه باز و از دور بررسی مقایسه ای وضعیت موجود و مطلوب آزمونهای دانشگاه باز و از دور از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 137-159]
  • دانشگاه پیام نور مطالعه رضایتمندی دانشجویان از ارائه خدمات دانشجویی در دانشگاه پیام نور [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 117-139]
  • دانشگاه دولتی نظر اعضای هیئت علمی در باره نیازهای توسعه حرفه ای آنان و شیوه های برآوردن نیازها [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 69-89]
  • دانشگاه فردوسی مشهد باورهای معرفتی دانشجویان و تأثیر متغیرهای زمینه ای بر آن [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 1-22]
  • دانشگاه یزد نوآوری فنی و اجرایی در دانشگاه یزد با تأکید بر زیرساختهای پیاده سازی مدیریت دانش [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 69-90]
  • درستکاری تحصیلی بررسی ادراک دانشجویان کارشناسی ارشد از سیاستها و اقدامات درستکاری تحصیلی دانشگاه و میزان تخلفات تحصیلی [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 149-168]

ر

  • رشد اقتصادی بررسی تأثیر سرمایه انسانی بر رشد اقتصادی در استانهای ایران [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 21-44]
  • رشد اقتصادی اثر نابرابری سرمایه انسانی در زنان و مردان بر رشد اقتصادی به تفکیک مناطق مختلف جهان [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 41-62]
  • رشد شغلی پیش بینی رشد شغلی بر اساس سبکهای هویت در دانشجویان مراکز آموزش عالی شهر بجنورد [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 161-175]
  • رضایت از نظام آموزشی تأثیر عوامل آموزشی، اجتماعی و فرهنگی بر تمایل به مهاجرت از کشور در دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 81-102]
  • رضایتمندی مطالعه رضایتمندی دانشجویان از ارائه خدمات دانشجویی در دانشگاه پیام نور [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 117-139]
  • رفتار تقلب تحلیل رفتار تقلب در بین دانشجویان: کاربرد مقیاس بندی چند بُعدی [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 141-160]
  • رواسازی و دانشجو ارزیابی مؤلفه ها و ساختار عاملی خودکارآمدی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 91-114]
  • رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد تدوین الگویی برای بالندگی اعضای هیئت علمی با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 1-25]
  • رویکردهای آموزشی تأثیر الگوهای طراحی آموزشی گانیه و پنج مرحله ای بایبی در آموزش مبتنی بر شبکه بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 99-116]

س

  • سازکارهای تأمین مالی آموزش عالی انتخاب سازکار و روش مناسب برای تخصیص منابع عمومی به آموزش عالی [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 49-68]
  • سازمان یادگیرنده مدلسازی معادلات ساختاری ایجاد دانشکده کشاورزی یادگیرنده [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 115-139]
  • سبکهای هویت پیش بینی رشد شغلی بر اساس سبکهای هویت در دانشجویان مراکز آموزش عالی شهر بجنورد [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 161-175]
  • سبکهای یادگیری بررسی رویکردهای یادگیری و چگونگی گرایش به آنها در دانشجویان: کاربردی از پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 27-50]
  • سرقت علمی شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر سرقت علمی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 91-110]
  • سرمایه انسانی بررسی تأثیر سرمایه انسانی بر رشد اقتصادی در استانهای ایران [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 21-44]
  • سرمایه انسانی ارزیابی بازدهی مورد انتظار دانشجویان از تحصیلات دانشگاهی [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 141-160]
  • سرمایه انسانی اثر نابرابری سرمایه انسانی در زنان و مردان بر رشد اقتصادی به تفکیک مناطق مختلف جهان [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 41-62]
  • سرمایه گذاری آموزش ارزیابی بازدهی مورد انتظار دانشجویان از تحصیلات دانشگاهی [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 141-160]
  • سواد رایانه ای بررسی مهارتهای اساسی دانشجویان در عصر جهانی شدن [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 51-74]
  • سیاستهای درستکاری بررسی ادراک دانشجویان کارشناسی ارشد از سیاستها و اقدامات درستکاری تحصیلی دانشگاه و میزان تخلفات تحصیلی [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 149-168]
  • سیستم فازی تلفیق مدیریت مشارکتی و سیستم های فازی برای ارزیابی عملکرد آموزشی دانشجویان [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 23-40]

ش

  • شایستگیهای حرفه ای نظر اعضای هیئت علمی در باره نیازهای توسعه حرفه ای آنان و شیوه های برآوردن نیازها [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 69-89]
  • شبکۀ عصبی معرفی الگوی برآورد منابع مالی مورد نیاز برای اهداف کلان بخش علوم، تحقیقات و فناوری از محل منابع عمومی [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 1-19]

ض

  • ضریب جینی اثر نابرابری سرمایه انسانی در زنان و مردان بر رشد اقتصادی به تفکیک مناطق مختلف جهان [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 41-62]

ط

  • طراحی آموزشی تأثیر الگوهای طراحی آموزشی گانیه و پنج مرحله ای بایبی در آموزش مبتنی بر شبکه بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 99-116]
  • طراحی سؤال بررسی مقایسه ای وضعیت موجود و مطلوب آزمونهای دانشگاه باز و از دور از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 137-159]

ع

  • علم و فناوری معرفی الگوی برآورد منابع مالی مورد نیاز برای اهداف کلان بخش علوم، تحقیقات و فناوری از محل منابع عمومی [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 1-19]
  • عوامل برون‏سازمانی عوامل برون سازمانی مؤثر در تجاری‌سازی نتایج پژوهشی [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 45-68]
  • عوامل مؤثر بر سرقت علمی شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر سرقت علمی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 91-110]

ف

  • فرایند تحلیل سلسله مراتبی انتخاب سازکار و روش مناسب برای تخصیص منابع عمومی به آموزش عالی [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 49-68]
  • فناوری اطلاعات وضعیت موجود و چشم انداز مطلوب کاربرد فناوری اطلاعات در آموزش عالی [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 23-48]

ک

  • کارآفرینی تحلیل استراتژیهای خودرهبری و ارتباط آن با کارآفرینی اعضای هیئت علمی دانشگاه کاشان [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 161-177]
  • کارایی تلفیق مدیریت مشارکتی و سیستم های فازی برای ارزیابی عملکرد آموزشی دانشجویان [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 23-40]
  • کار گروهی بررسی مهارتهای اساسی دانشجویان در عصر جهانی شدن [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 51-74]
  • کلید واژگان: آموزش کارآفرینی نقش آموزش کارآفرینی در نگرش کارآفرینانه و باور خودکارآمدی عمومی دانشجویان [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 63-80]
  • کیفیت خدمات پذیرش آموزش الکترونیکی در آموزش عالی: کاربرد نظریه جریان، مدل پذیرش فناوری و کیفیت خدمات الکترونیکی [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 111-136]
  • کیفیت دانشگاهی نظر اعضای هیئت علمی در باره نیازهای توسعه حرفه ای آنان و شیوه های برآوردن نیازها [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 69-89]
  • کیفیت یادگیری تحلیل رفتار تقلب در بین دانشجویان: کاربرد مقیاس بندی چند بُعدی [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 141-160]

گ

  • گاه چارچوبی مفهومی برای برنامه ریزی مبتنی بر آینده اندیشی در دانشگاه [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 1-21]

م

  • مؤلفه های مدیریت جامع کیفیت مؤلفه های پیاده سازی نظام مدیریت جامع کیفیت در دانشکده های کشاورزی دانشگاههای شمال غرب کشور [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 75-97]
  • مدل برنامه‌ریزی چارچوبی مفهومی برای برنامه ریزی مبتنی بر آینده اندیشی در دانشگاه [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 1-21]
  • مدل پانل دیتا بررسی تأثیر سرمایه انسانی بر رشد اقتصادی در استانهای ایران [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 21-44]
  • مدلهای بالندگی تدوین الگویی برای بالندگی اعضای هیئت علمی با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 1-25]
  • مدیریت دانش نوآوری فنی و اجرایی در دانشگاه یزد با تأکید بر زیرساختهای پیاده سازی مدیریت دانش [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 69-90]
  • مدیریت مشارکتی تلفیق مدیریت مشارکتی و سیستم های فازی برای ارزیابی عملکرد آموزشی دانشجویان [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 23-40]
  • مسئولیت پذیری بررسی مهارتهای اساسی دانشجویان در عصر جهانی شدن [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 51-74]
  • مشتری مداری مطالعه رضایتمندی دانشجویان از ارائه خدمات دانشجویی در دانشگاه پیام نور [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 117-139]
  • معادلات ساختاری مدلسازی معادلات ساختاری ایجاد دانشکده کشاورزی یادگیرنده [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 115-139]
  • معرفت شناسی باورهای معرفتی دانشجویان و تأثیر متغیرهای زمینه ای بر آن [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 1-22]
  • معرفتی باورهای معرفتی دانشجویان و تأثیر متغیرهای زمینه ای بر آن [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 1-22]
  • مقیاس بندی چند بُعدی تحلیل رفتار تقلب در بین دانشجویان: کاربرد مقیاس بندی چند بُعدی [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 141-160]
  • مهارت ارتباطی بررسی مهارتهای اساسی دانشجویان در عصر جهانی شدن [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 51-74]
  • مهارتهای تدریس توانمندیها و مهارتهای مؤثر و مورد نیاز برای تدریس در دانشگاه [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 121-147]

ن

  • نابرابری جنسیتی سرمایه انسانی اثر نابرابری سرمایه انسانی در زنان و مردان بر رشد اقتصادی به تفکیک مناطق مختلف جهان [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 41-62]
  • نتایج پژوهشی عوامل برون سازمانی مؤثر در تجاری‌سازی نتایج پژوهشی [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 45-68]
  • نرخ بازده مورد انتظار ارزیابی بازدهی مورد انتظار دانشجویان از تحصیلات دانشگاهی [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 141-160]
  • نظامهای تأمین مالی آموزش عالی انتخاب سازکار و روش مناسب برای تخصیص منابع عمومی به آموزش عالی [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 49-68]
  • نگرش شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر سرقت علمی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 91-110]
  • نگرش مطالعه رضایتمندی دانشجویان از ارائه خدمات دانشجویی در دانشگاه پیام نور [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 117-139]
  • نگرش کارآفرینانه نقش آموزش کارآفرینی در نگرش کارآفرینانه و باور خودکارآمدی عمومی دانشجویان [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 63-80]
  • نهاده – ستانده معرفی الگوی برآورد منابع مالی مورد نیاز برای اهداف کلان بخش علوم، تحقیقات و فناوری از محل منابع عمومی [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 1-19]
  • نوآوری اجرایی نوآوری فنی و اجرایی در دانشگاه یزد با تأکید بر زیرساختهای پیاده سازی مدیریت دانش [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 69-90]
  • نوآوری فنی نوآوری فنی و اجرایی در دانشگاه یزد با تأکید بر زیرساختهای پیاده سازی مدیریت دانش [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 69-90]

و

  • وضعیت مطلوب وضعیت موجود و چشم انداز مطلوب کاربرد فناوری اطلاعات در آموزش عالی [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 23-48]

ه

  • هیئت علمی بررسی مقایسه ای وضعیت موجود و مطلوب آزمونهای دانشگاه باز و از دور از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 137-159]

ی

  • یادگیری دانشجویان بررسی رویکردهای یادگیری و چگونگی گرایش به آنها در دانشجویان: کاربردی از پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 27-50]
  • یادگیری سازمانی مدلسازی معادلات ساختاری ایجاد دانشکده کشاورزی یادگیرنده [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 115-139]