آزمونبررسی مقایسه ای وضعیت موجود و مطلوب آزمونهای دانشگاه باز و از دور از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 137-159]
آموزش الکترونیکیپذیرش آموزش الکترونیکی در آموزش عالی: کاربرد نظریه جریان، مدل پذیرش فناوری و کیفیت خدمات الکترونیکی [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 111-136]
آموزش الکترونیکیتأثیر الگوهای طراحی آموزشی گانیه و پنج مرحله ای بایبی در آموزش مبتنی بر شبکه بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 99-116]
آموزشعالیمعرفی الگوی برآورد منابع مالی مورد نیاز برای اهداف کلان بخش علوم، تحقیقات و فناوری از محل منابع عمومی [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 1-19]
آموزش عالیعوامل برون سازمانی مؤثر در تجاریسازی نتایج پژوهشی [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 45-68]
آموزش عالیپذیرش آموزش الکترونیکی در آموزش عالی: کاربرد نظریه جریان، مدل پذیرش فناوری و کیفیت خدمات الکترونیکی [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 111-136]
آموزش عالیوضعیت موجود و چشم انداز مطلوب کاربرد فناوری اطلاعات در آموزش عالی [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 23-48]
آموزش عالیدیدگاه استادان دانشگاه در خصوص کاربرد تفکر انتقادی در فرایند تدریس [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 103-119]
آموزش عالیتوانمندیها و مهارتهای مؤثر و مورد نیاز برای تدریس در دانشگاه [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 121-147]
آموزش عالیبررسی رویکردهای یادگیری و چگونگی گرایش به آنها در دانشجویان: کاربردی از پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 27-50]
آموزش مداومنظر اعضای هیئت علمی در باره نیازهای توسعه حرفه ای آنان و شیوه های برآوردن نیازها [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 69-89]
آینده پژوهیچارچوبی مفهومی برای برنامه ریزی مبتنی بر آینده اندیشی در دانشگاه [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 1-21]
آینده نگاری راهبردیچارچوبی مفهومی برای برنامه ریزی مبتنی بر آینده اندیشی در دانشگاه [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 1-21]
ا
ارزشیابیارزیابی مؤلفه ها و ساختار عاملی خودکارآمدی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 91-114]
ارزشیابی تحصیلیتلفیق مدیریت مشارکتی و سیستم های فازی برای ارزیابی عملکرد آموزشی دانشجویان [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 23-40]
ارزیابی عملکردتلفیق مدیریت مشارکتی و سیستم های فازی برای ارزیابی عملکرد آموزشی دانشجویان [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 23-40]
استادان دانشگاهدیدگاه استادان دانشگاه در خصوص کاربرد تفکر انتقادی در فرایند تدریس [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 103-119]
استانهای توسعه نیافتهبررسی تأثیر سرمایه انسانی بر رشد اقتصادی در استانهای ایران [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 21-44]
استانهای توسعه یافتهبررسی تأثیر سرمایه انسانی بر رشد اقتصادی در استانهای ایران [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 21-44]
استانهای کمتر توسعه یافتهبررسی تأثیر سرمایه انسانی بر رشد اقتصادی در استانهای ایران [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 21-44]
استراتژیهای خودرهبریتحلیل استراتژیهای خودرهبری و ارتباط آن با کارآفرینی اعضای هیئت علمی دانشگاه کاشان [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 161-177]
اعضای هیئت علمیمؤلفه های پیاده سازی نظام مدیریت جامع کیفیت در دانشکده های کشاورزی دانشگاههای شمال غرب کشور [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 75-97]
اعضای هیئت علمیتحلیل استراتژیهای خودرهبری و ارتباط آن با کارآفرینی اعضای هیئت علمی دانشگاه کاشان [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 161-177]
اقدامات درستکاریبررسی ادراک دانشجویان کارشناسی ارشد از سیاستها و اقدامات درستکاری تحصیلی دانشگاه و میزان تخلفات تحصیلی [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 149-168]
الگوهای آموزشیتأثیر الگوهای طراحی آموزشی گانیه و پنج مرحله ای بایبی در آموزش مبتنی بر شبکه بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 99-116]
الگوهای تأمین مالی آموزش عالیانتخاب سازکار و روش مناسب برای تخصیص منابع عمومی به آموزش عالی [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 49-68]
انطباق اجتماعی- دانشگاهیتأثیر عوامل آموزشی، اجتماعی و فرهنگی بر تمایل به مهاجرت از کشور در دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 81-102]
انعطاف پذیریبررسی مهارتهای اساسی دانشجویان در عصر جهانی شدن [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 51-74]
انگیزش پیشرفت تحصیلیتأثیر الگوهای طراحی آموزشی گانیه و پنج مرحله ای بایبی در آموزش مبتنی بر شبکه بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 99-116]
ب
بازدهی آموزش عالیارزیابی بازدهی مورد انتظار دانشجویان از تحصیلات دانشگاهی [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 141-160]
بالندگی اعضای هیئت علمیتدوین الگویی برای بالندگی اعضای هیئت علمی با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 1-25]
باور خودکارآمدی عمومینقش آموزش کارآفرینی در نگرش کارآفرینانه و باور خودکارآمدی عمومی دانشجویان [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 63-80]
برنامه درسیتوانمندیها و مهارتهای مؤثر و مورد نیاز برای تدریس در دانشگاه [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 121-147]
بیگانگی فرهنگی- اجتماعیتأثیر عوامل آموزشی، اجتماعی و فرهنگی بر تمایل به مهاجرت از کشور در دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 81-102]
پ
پذیرش فناوریپذیرش آموزش الکترونیکی در آموزش عالی: کاربرد نظریه جریان، مدل پذیرش فناوری و کیفیت خدمات الکترونیکی [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 111-136]
پژوهشارزیابی مؤلفه ها و ساختار عاملی خودکارآمدی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 91-114]
پژوهش آمیختهبررسی رویکردهای یادگیری و چگونگی گرایش به آنها در دانشجویان: کاربردی از پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 27-50]
پیاده سازیمؤلفه های پیاده سازی نظام مدیریت جامع کیفیت در دانشکده های کشاورزی دانشگاههای شمال غرب کشور [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 75-97]
پیشرانهاچارچوبی مفهومی برای برنامه ریزی مبتنی بر آینده اندیشی در دانشگاه [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 1-21]
ت
تأمین منابع مالیمعرفی الگوی برآورد منابع مالی مورد نیاز برای اهداف کلان بخش علوم، تحقیقات و فناوری از محل منابع عمومی [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 1-19]
دانشکده کشاورزیمؤلفه های پیاده سازی نظام مدیریت جامع کیفیت در دانشکده های کشاورزی دانشگاههای شمال غرب کشور [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 75-97]
دانشگاهنقش آموزش کارآفرینی در نگرش کارآفرینانه و باور خودکارآمدی عمومی دانشجویان [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 63-80]
دانشگاه باز و از دوربررسی مقایسه ای وضعیت موجود و مطلوب آزمونهای دانشگاه باز و از دور از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 137-159]
دانشگاه پیام نورمطالعه رضایتمندی دانشجویان از ارائه خدمات دانشجویی در دانشگاه پیام نور [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 117-139]
دانشگاه دولتینظر اعضای هیئت علمی در باره نیازهای توسعه حرفه ای آنان و شیوه های برآوردن نیازها [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 69-89]
دانشگاه فردوسی مشهدباورهای معرفتی دانشجویان و تأثیر متغیرهای زمینه ای بر آن [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 1-22]
دانشگاه یزدنوآوری فنی و اجرایی در دانشگاه یزد با تأکید بر زیرساختهای پیاده سازی مدیریت دانش [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 69-90]
درستکاری تحصیلیبررسی ادراک دانشجویان کارشناسی ارشد از سیاستها و اقدامات درستکاری تحصیلی دانشگاه و میزان تخلفات تحصیلی [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 149-168]
ر
رشد اقتصادیبررسی تأثیر سرمایه انسانی بر رشد اقتصادی در استانهای ایران [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 21-44]
رشد اقتصادیاثر نابرابری سرمایه انسانی در زنان و مردان بر رشد اقتصادی به تفکیک مناطق مختلف جهان [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 41-62]
رشد شغلیپیش بینی رشد شغلی بر اساس سبکهای هویت در دانشجویان مراکز آموزش عالی شهر بجنورد [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 161-175]
رضایت از نظام آموزشیتأثیر عوامل آموزشی، اجتماعی و فرهنگی بر تمایل به مهاجرت از کشور در دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 81-102]
رضایتمندیمطالعه رضایتمندی دانشجویان از ارائه خدمات دانشجویی در دانشگاه پیام نور [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 117-139]
رفتار تقلبتحلیل رفتار تقلب در بین دانشجویان: کاربرد مقیاس بندی چند بُعدی [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 141-160]
رواسازی و دانشجوارزیابی مؤلفه ها و ساختار عاملی خودکارآمدی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 91-114]
رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیادتدوین الگویی برای بالندگی اعضای هیئت علمی با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 1-25]
رویکردهای آموزشیتأثیر الگوهای طراحی آموزشی گانیه و پنج مرحله ای بایبی در آموزش مبتنی بر شبکه بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 99-116]
س
سازکارهای تأمین مالی آموزش عالیانتخاب سازکار و روش مناسب برای تخصیص منابع عمومی به آموزش عالی [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 49-68]
سازمان یادگیرندهمدلسازی معادلات ساختاری ایجاد دانشکده کشاورزی یادگیرنده [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 115-139]
سبکهای هویتپیش بینی رشد شغلی بر اساس سبکهای هویت در دانشجویان مراکز آموزش عالی شهر بجنورد [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 161-175]
سبکهای یادگیریبررسی رویکردهای یادگیری و چگونگی گرایش به آنها در دانشجویان: کاربردی از پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 27-50]
سرقت علمیشناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر سرقت علمی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 91-110]
سرمایه انسانیبررسی تأثیر سرمایه انسانی بر رشد اقتصادی در استانهای ایران [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 21-44]
سرمایه انسانیارزیابی بازدهی مورد انتظار دانشجویان از تحصیلات دانشگاهی [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 141-160]
سرمایه انسانیاثر نابرابری سرمایه انسانی در زنان و مردان بر رشد اقتصادی به تفکیک مناطق مختلف جهان [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 41-62]
سرمایه گذاری آموزشارزیابی بازدهی مورد انتظار دانشجویان از تحصیلات دانشگاهی [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 141-160]
سواد رایانه ایبررسی مهارتهای اساسی دانشجویان در عصر جهانی شدن [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 51-74]
سیاستهای درستکاریبررسی ادراک دانشجویان کارشناسی ارشد از سیاستها و اقدامات درستکاری تحصیلی دانشگاه و میزان تخلفات تحصیلی [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 149-168]
سیستم فازیتلفیق مدیریت مشارکتی و سیستم های فازی برای ارزیابی عملکرد آموزشی دانشجویان [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 23-40]
ش
شایستگیهای حرفه اینظر اعضای هیئت علمی در باره نیازهای توسعه حرفه ای آنان و شیوه های برآوردن نیازها [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 69-89]
شبکۀ عصبیمعرفی الگوی برآورد منابع مالی مورد نیاز برای اهداف کلان بخش علوم، تحقیقات و فناوری از محل منابع عمومی [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 1-19]
ض
ضریب جینیاثر نابرابری سرمایه انسانی در زنان و مردان بر رشد اقتصادی به تفکیک مناطق مختلف جهان [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 41-62]
ط
طراحی آموزشیتأثیر الگوهای طراحی آموزشی گانیه و پنج مرحله ای بایبی در آموزش مبتنی بر شبکه بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 99-116]
طراحی سؤالبررسی مقایسه ای وضعیت موجود و مطلوب آزمونهای دانشگاه باز و از دور از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 137-159]
ع
علم و فناوریمعرفی الگوی برآورد منابع مالی مورد نیاز برای اهداف کلان بخش علوم، تحقیقات و فناوری از محل منابع عمومی [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 1-19]
عوامل برونسازمانیعوامل برون سازمانی مؤثر در تجاریسازی نتایج پژوهشی [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 45-68]
عوامل مؤثر بر سرقت علمیشناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر سرقت علمی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 91-110]
ف
فرایند تحلیل سلسله مراتبیانتخاب سازکار و روش مناسب برای تخصیص منابع عمومی به آموزش عالی [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 49-68]
فناوری اطلاعاتوضعیت موجود و چشم انداز مطلوب کاربرد فناوری اطلاعات در آموزش عالی [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 23-48]
ک
کارآفرینیتحلیل استراتژیهای خودرهبری و ارتباط آن با کارآفرینی اعضای هیئت علمی دانشگاه کاشان [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 161-177]
کاراییتلفیق مدیریت مشارکتی و سیستم های فازی برای ارزیابی عملکرد آموزشی دانشجویان [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 23-40]
کار گروهیبررسی مهارتهای اساسی دانشجویان در عصر جهانی شدن [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 51-74]
کلید واژگان: آموزش کارآفرینینقش آموزش کارآفرینی در نگرش کارآفرینانه و باور خودکارآمدی عمومی دانشجویان [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 63-80]
کیفیت خدماتپذیرش آموزش الکترونیکی در آموزش عالی: کاربرد نظریه جریان، مدل پذیرش فناوری و کیفیت خدمات الکترونیکی [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 111-136]
کیفیت دانشگاهینظر اعضای هیئت علمی در باره نیازهای توسعه حرفه ای آنان و شیوه های برآوردن نیازها [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 69-89]
کیفیت یادگیریتحلیل رفتار تقلب در بین دانشجویان: کاربرد مقیاس بندی چند بُعدی [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 141-160]
گ
گاهچارچوبی مفهومی برای برنامه ریزی مبتنی بر آینده اندیشی در دانشگاه [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 1-21]
م
مؤلفه های مدیریت جامع کیفیتمؤلفه های پیاده سازی نظام مدیریت جامع کیفیت در دانشکده های کشاورزی دانشگاههای شمال غرب کشور [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 75-97]
مدل برنامهریزیچارچوبی مفهومی برای برنامه ریزی مبتنی بر آینده اندیشی در دانشگاه [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 1-21]
مدل پانل دیتابررسی تأثیر سرمایه انسانی بر رشد اقتصادی در استانهای ایران [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 21-44]
مدلهای بالندگیتدوین الگویی برای بالندگی اعضای هیئت علمی با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 1-25]
مدیریت دانشنوآوری فنی و اجرایی در دانشگاه یزد با تأکید بر زیرساختهای پیاده سازی مدیریت دانش [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 69-90]
مدیریت مشارکتیتلفیق مدیریت مشارکتی و سیستم های فازی برای ارزیابی عملکرد آموزشی دانشجویان [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 23-40]
مسئولیت پذیریبررسی مهارتهای اساسی دانشجویان در عصر جهانی شدن [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 51-74]
مشتری مداریمطالعه رضایتمندی دانشجویان از ارائه خدمات دانشجویی در دانشگاه پیام نور [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 117-139]
نرخ بازده مورد انتظارارزیابی بازدهی مورد انتظار دانشجویان از تحصیلات دانشگاهی [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 141-160]
نظامهای تأمین مالی آموزش عالیانتخاب سازکار و روش مناسب برای تخصیص منابع عمومی به آموزش عالی [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 49-68]
نگرششناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر سرقت علمی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 91-110]
نگرشمطالعه رضایتمندی دانشجویان از ارائه خدمات دانشجویی در دانشگاه پیام نور [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 117-139]
نگرش کارآفرینانهنقش آموزش کارآفرینی در نگرش کارآفرینانه و باور خودکارآمدی عمومی دانشجویان [دوره 19، شماره 3، 1392، صفحه 63-80]
نهاده – ستاندهمعرفی الگوی برآورد منابع مالی مورد نیاز برای اهداف کلان بخش علوم، تحقیقات و فناوری از محل منابع عمومی [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 1-19]
نوآوری اجرایینوآوری فنی و اجرایی در دانشگاه یزد با تأکید بر زیرساختهای پیاده سازی مدیریت دانش [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 69-90]
نوآوری فنینوآوری فنی و اجرایی در دانشگاه یزد با تأکید بر زیرساختهای پیاده سازی مدیریت دانش [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 69-90]
و
وضعیت مطلوبوضعیت موجود و چشم انداز مطلوب کاربرد فناوری اطلاعات در آموزش عالی [دوره 19، شماره 2، 1392، صفحه 23-48]
ه
هیئت علمیبررسی مقایسه ای وضعیت موجود و مطلوب آزمونهای دانشگاه باز و از دور از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور [دوره 19، شماره 1، 1392، صفحه 137-159]
ی
یادگیری دانشجویانبررسی رویکردهای یادگیری و چگونگی گرایش به آنها در دانشجویان: کاربردی از پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 4، 1392، صفحه 27-50]